A könyv központi kérdése, hogy a marketing, mint a menedzsmenttudományok egyik szakterülete, miként járul hozzá az üzleti szervezetek sikeres piaci szerepléséhez. A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem karai által lefedett termékfejlesztési területekhez, szakmai specifikációkhoz igazodva, a könyv elsősorban termékmegközelítésben mutatja be a marketing szerepét és annak eszköztárát.
Megvásárolható formátumok és részek |
---|
teljes könyv 1-330 - pdf Ár: 2 600 Ft |
Kosárba |
teljes könyv - epub Ár: 2 600 Ft |
Kosárba |
teljes könyv - mobi Ár: 2 600 Ft |
Kosárba |
Ingyenesen megtekinthető részek |
---|
Részlet a könyvből - fejezet 1-19 pdf |
Ingyenesen megtekinthető részek | Oldalak | Formátum | Letöltés | |
---|---|---|---|---|
Részlet a könyvből - fejezet | 1-19 |
Kedves Látogatónk!
Tájékoztatjuk, hogy a honlapon felhasználói élményének fokozása érdekében sütiket (cookie) alkalmazunk,
személyes adatait pedig az
Adatkezelési tájékoztató
szerint kezeljük. A honlap további böngészésével Ön hozzájárul a sütik használatához és személyes adatainak az
Adatkezelési Tájékoztató alapján történő kezeléséhez.