A könyv anyaga kettős koncepciót tükröz. Egyfelől az új tanuláselméleti törekvések szellemében, ugyanakkor a korszerű infokommunikációs technológiák (IKT) jóvoltából a közösségi tanulás egyre bővülő tereit és a kapcsolatok sokirányú rendszerét érzékelteti. A hagyományos, kétpólusú tanulási modellt – melyben a kitüntetett információforrás maga a pedagógus vagy az általa kijelölt információforrás, klasszikusan a tankönyv (segédlet, munkafüzet, szakirodalmi forrás) és az ezekhez kapcsolódó tanulási tevékenység, amely rendkívül sok egyéni sajátosságot hordoz – meghaladó új komplexitással rendelkezik. Másfelől e könyv már a digitalizált tananyagokkal szemben támasztott követelmények szerint készült.
Megvásárolható formátumok és részek |
---|
teljes könyv - epub Ár: 2 400 Ft |
Kosárba |
teljes könyv - mobi Ár: 2 400 Ft |
Kosárba |
teljes könyv 1-302 - pdf Ár: 2 400 Ft |
Kosárba |
Ingyenesen megtekinthető részek |
---|
Tartalom - fejezet 5-9 pdf |
Előszó - fejezet 11-14 pdf |
AZ ELLENŐRZŐ KÉRDÉSEK MEGOLDÁSI KULCSAI - fejezet 312-312 pdf |
Ingyenesen megtekinthető részek | Oldalak | Formátum | Letöltés | |
---|---|---|---|---|
Tartalom - fejezet | 5-9 | |||
Előszó - fejezet | 11-14 | |||
AZ ELLENŐRZŐ KÉRDÉSEK MEGOLDÁSI KULCSAI - fejezet | 312-312 |
Kedves Látogatónk!
Tájékoztatjuk, hogy a honlapon felhasználói élményének fokozása érdekében sütiket (cookie) alkalmazunk,
személyes adatait pedig az
Adatkezelési tájékoztató
szerint kezeljük. A honlap további böngészésével Ön hozzájárul a sütik használatához és személyes adatainak az
Adatkezelési Tájékoztató alapján történő kezeléséhez.